Leo Veldkamp erelid bestuur Cultuurhuis Pater Dekker

Donderdag 13 juni vierde Leo Veldkamp, samen met zijn partner Fenny, zijn 91 e verjaardag. Op zichzelf al een gezegende leeftijd. Voor het bestuur van de Stichting Pater Dekker een uitstekend
moment om hem te bedanken voor zijn jarenlange inzet voor het Cultuurhuis in Eerbeek, bij de
meeste inwoners nog altijd beter bekend als het Pater Dekkerhuis.

Dit jaar zet hij zich al 37 jaar in voor de stichting. Behalve dat er dankbaar gebruik wordt gemaakt van zijn kennis en kunde als architect, worden vooral zijn waardevolle bijdragen aan de bestuursvergaderingen gewaardeerd. Tijdens die 37 jaar heeft hij zich vooral gemanifesteerd als voorzitter en penningmeester.
Ondanks dat Leo jaren geleden al geridderd is, wilden de collega bestuursleden nogmaals blijk geven van hun waardering en is hij benoemd tot erelid. Voorzitter Harry Hoekstra en beheerder Joke Wooning hebben hem donderdag verrast met deze benoeming, welke was opgetekend op een mooie ingelijste oorkonde, vergezeld van een fraai boeket bloemen. De geste werd bijzonder gewaardeerd.